Bu Blogda Ara

22 Mart 2012 Perşembe

ÇİZGİ MİZGİ

Haftalardır yazmıyorum ne burada ne de başka bir yerde... Ee boşta kaldım sayılmaz bu esnada çizmeye başladım. Marifetimin eksin yönüyü keşfetitim; iki işi bir arada yapamıyormuşum :)) Ev ödevim olsaydı hepsini yapardım ama enerji gerektiren işlerde zaman da kısıtlı olunca tek yönde çalışmam gerekiyor.

Didem'ciğime çizdiğim kelebek taplosundan bir kelebek örneği. Canım arkadaşıma alacak özel bir hediye bulamayınca kendim çizip, çerçevelemeye karar verdim. İyi de oldu!


Çizmeye başlayınca ardından bu desenler çıktı ve içimden geldiği gibi paylaşmak istedim.
Şimdilerde ilkel bir çabayla ve buna inat olağan üstü bir destekle photoshop öğrenmeye çalışıyorum. Yalnız çalışmak, bilinmeyeni aramak ve yapmaya çalışırken her hatada deneme yanılma yöntemini denemek nasıl bir hismiş tanımaya başladım. Şimdiye kadar ne öğrendiysem öğretmenlerimden kopya çektim. Oysa şimdi kopyayı geçtim ellerini izleyeceğim bir insanım bile yok. Tabiki bu durum geçici diye seviniyorum. Yakın zamanda ustamın yanına gidince durum değişecek.


Bunlarda yeni yöntemle çizip, boyadıklarımdan birer örnek. Kağıt kalemle insanı öyle özgür hissettiriyorki, programa bağımlı kalmak üstelik sırf öğrenmeye çalıştığım için  aklımdakileri istediğim gibi yansıtamamak ızdırap veriyor. Neyseki günden güne elim alışıyor tek başıma ancak bu kadarını yapabildim dahası öğrendikten sonra gelecektir. Bu da züğürt tesellisi oldu ama neyse :))

2 yorum:

Songül dedi ki...

Cizimlerin harika, yazilarin sahane...inanki cok yeteneklisin...sana basarilar dilerim birtanem.

Funda Karabacak dedi ki...

Teşekkür ederim canım benim. İyileri için çalışıyorum!