Bu Blogda Ara

20 Şubat 2012 Pazartesi

Kalabalık

Kendi kendimle kavga etmekten, yalnız kalmaktan sıkıldığımı farkettim. Bu hafta tüm aile bir arada vakit geçiriyoruz. İş çıkışı toplu yenen yemekler, çay sohbetleri, gelecek hayalleri ve bol sarılmalı, öpüşmeli vakitler... İnsan ilişkilerinde uzak kaldığımı şimdi çok iyi anlıyorum.

Şimdi kimlerin evinde neler oluyor merak ediyorum :) Anne, babalar, çocuklar, nineler, dedeler, hala, dayı, teyze, enişte... Kalabalıktan hoşlanmasamda bol insanlı evlerde misafir olup paylaşımlarını gözlemlemekten keyif alırım. Miniklerin ilginç soruları, onlardan beklenmedik mimikler izlemeye değer olur. Üç küçük kuzenimle geçirdiğim günlerde ev içi durumlar aklıma geliyor kendi kendime gülüyorum. Şirin cücelerin olduğu heryer kargaşa, kahkaha dolu oluyordu. Evdeki dağınıklık, hiç bitmeyen mama hazırlıklarıç, yetişkinleri çığlıklara boğan yaramazlıkları aklımdan çıkmıyor. Neyse bu kadar duygusallık yeter işin özeti; hepsini çok özlerim, iki kişi yaşamaktan sıkıldım :)

2 yorum:

Songül dedi ki...

Bizde sizleri cok seviyoruz ve cok özlüyoruz...Cok güzel, nese ve sevgi dolu, kalabalik ve kargasa dolu günlerimiz oldu hep beraber...bende o günleri cok ama cok özlüyorum :-)

Funda Karabacak dedi ki...

Her ayrılığın heyi kavuşmaları var diyerek sizi uğurladım. Aylin'imi, Melih eniştemi alıp ilk fırsatta gel olur mu. Öyle çok özledimki...