Bu Blogda Ara

2 Haziran 2012 Cumartesi

KABUS

Bu sabah kötü çok kötü bir kabusla uyandım. Rüyaların etkisinde kalır gün boyunda gelecek haberleri beklerim.     Kötü haber çabuk dağılır misali bu sabah içimde bir telaş, her an kötü bir olayı duymanın telaşındayım. İnternette sosyal ağlara vakit ayırmayalı çok zaman oluyor, bugün ise özellikle bakmıyorum. Bakmayayım, görmeyim, canım sıkılmasın, çalışma iştahım kaçmasın. Ne de olsa gördüğüm rüya bana fazlasıyla yetti. İçimin sıkılıp, kalbimin adeta yerinden kaçmak istercesine nefes nefese telaşı beni şimdiden yordu. 

Her rüya dinleyişimde hayırdır inşallah, der sonunu hep iyi şeylere yorumlamak isterim. Umarım bu defa anlamsız saçma sapan bir ruh haliyle görüşmüş görüntüler olarak hafızamdan silinirler. Şarkılardaki gibi rüyalar gerçek olsa palavrasını bir kez daha yok sayarak, iyi ki rüyalar gerçek değilmiş diyorum :) Ohh be yazdıkça içim rahatlıyor sanki üzerimdeki gizli bilginin yani hafızamdaki görüntünün suçluluğunu üzerimden atıyor gibiyim. Adı  rüya ya da kabus olsun beynimi meşkul etmekten başka bir şeye yaramadığını fark ettiğim kısa filmler tıpkı Türk TV dizilerinden birer örnek gibi. Sonu başı yok tüm dertleri seyirciyi telaşa sürükleyip "ay şimdi ne olacak" dedirtmenin ötesine geçemeyen rüyalar. 

Asıl rüya şimdi başlıyor hayatın ta kendisi, gerçeğin sadece gölgesiyle avunduğum hayat....

1 yorum:

Anindayorum.com (Abraham) dedi ki...

rüyalar bir güvercinin ayagında asılı dururmus hayırdır inşallah demeyene anlatmayınız ve nasıl yorumlarsanız öyle olur diye biliyorum...
ve kabusların genel nedeni yemek yeyip yatmaktan kaynaklanıyor buna dıkkat edınce hersey duzelır eminim...